Vrácení a reklamace zboží
- Zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží zákazníkem. Déle držené zboží nebudeme zpět přijímat.
- Zboží musí být nenošené, kompletní, neparfemované s cedulkou a v původním stavu !!! Pokud možno v originálním obalu.
- Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k jejímu poškození. A přiložte řádně vyplněný dokument ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. (viz. níže)
- Poškozené zboží, případně viditelně nošené zboží nebudeme brát jako dodržení "odstoupení od smlouvy" a nebudou Vám vráceny peníze.
V případě vrácení zboží postupujte takto:
1. Oznámení na e-mail adela.slezova@seznam.cz, že budete od smlouvy odstupovat a vyplnění základních údajů pro vrácení zboží:
Jméno a příjmení: ________________
VS faktury: _________________
Vracím: ( název zboží ) ___________________
Hodnota vráceného zboží ( bez zásilkovny ): ____________
ČÍSLO ÚČTU PRO VRÁCENÍ PLATBY: _____________________
Žádáme, vždy nás nejprve informovat o vrácení jakékoliv objednávky a poté až teprve balíček odeslat .
Musíme vědět, kdo a proč nám balíček někdo posílá.
2. Zboží řádně zabalte a vložte k balíčku řádně vyplněný formulář ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ( BEZ SPRÁVNĚ VYPLNĚNÉHO FORMULÁŘE NELZE PŘEVZÍT A VČAS DOHLEDAT MAJITELE OBJEDNÁVKY )
Odstoupeni od smlouvy Bibina fashion
3. FORMULÁŘE SPOLEČNĚ SE ZBOŽÍM ZASÍLEJTE POUZE PŘES ZÁSILKOVNU: ( posílejte jako balík do Zásilkovny !, ne jako osobní doručení, na adrese nebydlíme, nebude převzato )
Neposílejte přes Českou poštu, PPL nebo jinou přepravní společností - pouze po předchozí domluvě.
252 04
Čisovice
KOLONIÁL U NÁDRAŽÍ
Pokud zjistíme, že Vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, máme vůči Vám nárok na náhradu škody.
Byl-li společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.
Výměna - za jinou barvu, velikost - není vzhledem ke koloběhu zboží možná.
V případě, že zboží, za které chcete vyměnit, je skladem - lze se individuálně domluvit - žádost prosím zaslat na e-mail: adela.slezova@seznam.cz
Pokud požadujete zaslání jiného zboží, je mu zasláno znovu za úhradu !
Vrácení platby - provádíme až po obdržení a zkontrolování vráceného zboží. Peníze vracíme pouze na účet, který jste nám zaslali v e-mailu, složenkou peníze zpět neposíláme.
Platby vracíme obratem, nejpozději však 14dnů od převzetí.
REKLAMACE ZBOŽÍ - v případě, že zboží chcete reklamovat, prosíme popis závady a foto vady výrobky na e-mail adela.slezova@seznam.cz.
Reklamace bude řešena individuálně dle obchodních podmínek.
Záruka se nevztahuje na: • vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení • nesprávným použitím - mechanickým poškozením • nesprávným skladováním • nesprávnou údržbou a čištěním
Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.
U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.
Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.
Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).
Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je vhodné přiložit fakturu.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak.
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
-
jste o vadě před převzetím věci věděli;
-
jste vadu sami způsobili;
-
uplynula záruční doba.
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
-
opotřebení zboží způsobené jeho užíváním; vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení
-
vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.
U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.
Upozorňujeme, že punčochové a ponožkové zboží zkoušené na noze je považováno za hygienicky znečistěné. Takové zboží již nelze vrátit do prodeje. U takového zboží nepřijímáme vrácené zboží zpět. V případě jiné vady na zboží - lze nám napsat na e-mail a domluvíme se u konkrétního případu.
Slevy a jejich přepočet při vrácení zboží
Sleva 50% na celý nákup se poskytuje při objednávce nad 1000 Kč po slevě. Při částečném odstoupení od smlouvy (vrácení části zboží) se hodnota zbývající objednávky přepočítá. Pokud nedosáhne 1000 Kč po původní slevě, e-shop odečte rozdíl poskytnuté a oprávněné slevy z vracené částky. Příklad: Objednávka 2400 Kč bez slevy → 1200 Kč po 50% slevě. Vrácení zboží za 600 Kč bez slevy (300 Kč po slevě) → zbývající 900 Kč po slevě < 1000 Kč → odečte 100 Kč (doprava nebo ztráta slevy). Tento přepočet je zobrazen v dobropisu.
Děkuji
